منو

ویژه صاحبان رسانه و جایگاههای تبلیغاتی

 

آیا صاحب  نشریه چاپی / جایگاه تبلیغات محیطی / بیلبورد / رسانه های صوتی و تصویری / کانال تلگرام/صفحه اینستاگرام /شبکه تبلیغات دیجیتال / سالن همایش یا تامین کننده هدایای تبلیغاتی ... هستید؟

آیا رسانه تبلیغاتی دارید که بخشی از ظرفیت آن خالیست؟ آیا تمایل به معرفی مزایا و ویژگیهای جایگاه تبلیغاتی رسانه تان به آگهی دهندگان دارید؟ 

ادپرتال برای شما مالکان و مجریان متولی رسانه های تبلیغاتی که برای تکمیل ظرفیت خالی رسانه هایتان نیازمند اطلاع رسانی این ظرفیت و تعیین قیمت مناسب و پیدا کردن مشتریان و مخاطبین هستید، راه حل مناسبی را فراهم نموده است. سیستم ادپرتال همانند یک نرم افزار رایگان مدیریت آگهی ها و رسانه ها به صورت فروشگاه آنلاینی برای رسانه های شما عمل می کند و از طریق این سامانه میتوانید ضمن معرفی و فروش ظرفیت رسانه هایتان ، با در نظر گرفتن شرایط فروش ویژه برای رسانه هایتان مشتریان و مخاطبین را جذب و ترغیب کنید. جدول زمانی پر و خالی بودن ظرفیت رسانه شما در ادپرتال توسط شما مدیریت شده و با پیش فروش یکجای ظرفیت های رسانه تان به مشتریان و مخاطبین میتوانید از خالی ماندن ظرفیت پیش گیری نمایید. صاحبان رسانه ها بعضا خودشان هم نیاز به تبلیغات در سایر رسانه ها دارند.هم اکنون ثبت نام کنید و رسانه تان را ثبت و درآمد کسب کنید.

 یا در بخش تماس باما با موضوع درخواست معرفی اپلیکیشن , وبسایت یا  سایر جایگاههای تبلیغاتی برای ما پیام بگذارید